Teinien palsta

9.07.2004

niuho äiti

mä en oikeesti kestä mun äitii... se on tosi niuho!! se vaatii et mun täytyy tulla kotiin kymmeneltä vaik kaikki kaverit saa olla pidempää..ja se rikko mun ja mun poika frendin välit..sano et se ei kuulemma oo mulle sopivaa seuraa..sitä mä en voi antaa anteeks..mut poika frendi kyl sano et se hakkaa mun äidin sit ku se pääsee vankilast! kaikista pahinta on ettei se suostu ostaa mulle hiukkaskiihdytintä vaik kaikil mun kavereil on! help!

i want beter mum -92

7 Comments:

  • At 7. syyskuuta 2004 klo 17.35, Blogger Sven Laakso said…

    Lue Runebergin epigrammeja se helpottaa.

     
  • At 22. joulukuuta 2004 klo 11.37, Anonymous Anonyymi said…

    vitun peelo mutsi!! mullakin on hiukkis, mutta ehkä mä voin sitä sulle joskus lainaa, jos oikeesti oot tosi puutteessa...

     
  • At 15. maaliskuuta 2005 klo 21.53, Anonymous Anonyymi said…

    toi hiukkaskiihdtyin tulee tosi tarpeeseen ku pelaa nfsu kakkosta, siin saa ne autot hiukkiksella kulkee ihan vitun lujaa ja niil voi ajaa tommosten teinikusipäiden äitien päältä silleen et ne hajoo hiukkasiks sen hiukkiksen voimasta... vähä hiukkaskiihdyttimet on kivoi <333 hiukkaskiihdytin 4eva <3333

     
  • At 31. toukokuuta 2005 klo 21.00, Anonymous Anonyymi said…

    siis mitä vittuu mikä äiti se on joka ei osta hiukkista lapselleen mullakin on protoni synkro troni enkä vois elää ilman mun hiukkas kiihdytintä vittu ihan qmma juttu joulu lahjaks saan massa spektro metrin sekä käven dishin vaa an kulma hioma kone olis kans tulossa isona musta tulee äidin kielen ja kirjal lisuuden opet taja mistä amik sesta niitä valmistuu??+

     
  • At 24. lokakuuta 2006 klo 0.55, Anonymous Anonyymi said…

    kasvata haarojenväliis muna niin äidin kans on sitte paljo hauskempaa!!!

     
  • At 20. heinäkuuta 2007 klo 8.36, Anonymous Anonyymi said…

    ÄITIS SAI MUN ISÄLTÄ MILLIKUKKOO! HAHAAHHAHAHAHAHAHA PASKAT HAISTAKAA VITTU KOKO ADMIN PORUKKA AJHAHAHAAHAHAHHAAHAHAH Tuukko imeen mun 12cm Penistä? Saa halvalla numero on...
    ************-****

     
  • At 30. tammikuuta 2010 klo 22.51, Anonymous jasux said…

    mutsis ei osaa arvostaa sua ja se on katsu sul ku sul on paempi lämä....mun musi niuhottaa heti jos on poikkis tulos meil ja sitäsuntätä mut kaikist pahin on se et uhkas haasta mun entisen oikeutee siit et osti mul jonku hito kaulakorun et aika mielisaias on mun mutsi mut ite en oo sellane....ONNEKS!....

     

Lähetä kommentti

<< Home