Teinien palsta

11.24.2005

Lukijapalautetta

te ootte tosi ihanii ja teijän avulla mun monet ongelmat on ratkennu. mä rakastan teitä kovasti. ja teille jotka haukutte tätä Teinien Palstaa, niin haistakaa *****!!! te ootte niin väärä. ei me teitä kaivata. mut oikeesti te Teinien Palstan väki. I LOVE YOU !!!!!!!111

<3 ihailija

Toimitus vastaa: Kiitos palautteesta. Hyvä, että voimme auttaa!

Siis mulla on iha kauhee ongelma!!! Mun perinteine tapa iskee kundei on imeskellä tiksuu, ja oon aina imeskelly samaa makuu. Nyt mä oon siis iha sairaa kyllästyny siihe Chupa Chup mansikkaan! Mikä ois mulle uus hyvä maku??? Nii ja sit ketkä kaikki tääl käyttää niit ihQui Chupa Chup hajuvesii? Pliis tarviin nopeesti apuu ku on yhet bileet tos perjantaina ja sinne tulee yks aiva über makee kundi! Siis APUA!!!

LollyPoP

Toimitus vastaa: Kannattaa kokeilla Solero mehujäitä. Niitä voi nuolla tai imeä ja sitten näykkäistä jäästä palan pois. Sisältä paljastuu pehmeää jogurttijäädykettä, jolle sinun kaltaisesi kiusoitteleva pikkulutka varmasti keksii monenlaista käyttöä.


Muistakaa, että Teinien palstalle voi lähettää palautetta osoitteeseen teinienpalsta@hotmail.com

15 Comments:

Lähetä kommentti

<< Home